رزمندگان جوان

رزمندگان جوان
به عشق حسین (ع) دفاع همچنان باقی است ...

دسترسی کاربران سازمان‌ها به شبکه اینترنت از طریق شبکه داخلی سازمان همواره یکی از دغدغه‌های بجا و مهم مدیران حراست سازمان‌ها بوده است.

این خسارت‌ها وقتی جدی گرفته می‌شود که دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات سازمان از طریق جاسازی جاسوس‌افزارها، کرم‌ها و ویروس‌ها در کامپیوترهای کاربران کشف شده و کار از کار گذشته است.

برای حل این مشکل در سازمان‌های دولتی، تمهیداتی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به نصب ضدویروس‌ها و سخت‌افزارهای امنیتی و نیز جداسازی شبکه سازمانی از شبکه اینترنت سازمان اشاره کرد.

علی‌رغم هزینه‌های هنگفتی که به کارگیری روش‌های فوق به سازمان تحمیل می‌کند، هیچیک از آنها تضمینی برای تامین امنیت اطلاعات سازمان‌ها به دست نمی دهند چرا که اساس همه این دسترسی‌های غیرمجاز، سیستم عامل‌های ناامن ویندوز است که به کارگیری تمهیدات فوق، راه حلی برای مشکلات امنیتی این سیستم عامل ارائه نمی‌کند.

کاربران خانگی نیز همیشه هدف بدافزارها و دسترسی‌های غیرمجاز اینترنتی بوده‌اند که معمولا با نصب نرم‌افزارهای ضدویروس با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

از سوی دیگر به دلیل نسخه‌های جدید ویندوز که کاربران را مجبور می‌کند هزینه‌های گزافی صرف ارتقای سخت‌افزارهایشان به هدر دهند، کاربران خانگی همیشه در بازارها به دنبال خرید یا ارتقای سخت‌افزار هستند!

به گفته "کاظم قنبری"، مدیر شرکت قاصدک سامانه، این شرکت با درک این نیاز پس از ماه‌ها کار تحقیقاتی، سیستم عامل بومی و امن "قاصدک" را به صورت صد در صد رایگان تولید و در اختیار کاربران قرار داده است. این سیستم عامل تمامی نیازهای اقشار مختلف از جمله کاربران سازمانی، مهندسین و گرافیست‌ها، مدیران، کاربران خانگی و اپراتورها را مرتفع کرده و با سرعتی بی‌نظیر، محیطی جذاب و زیبا را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

این سیستم عامل هم اکنون از طریق سایت www.ghasedak.ir در دسترس عموم قرار داده شده است.

به گفته قنبری از جمله مهم‌ترین مزایای این سیستم عامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. سازگاری ۱۰۰% با گونه‌های مختلف سخت‌افزار موجود
۲. پشتیبانی از تمامی نرم‌افزارهای کاربردی مانند Office, CAD, Adobe/۳D و نظایر آن
۳. پشتیبانی از نرم‌افزارهای تحت ویندوز
۴. پشتیبانی کامل از زبان و خط فارسی و لاتین
۵. پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی
۶. بدون نیاز به جداسازی شبکه سازمان از شبکه اینترنت
۷. قابلیت شخصی سازی فوق‌العاده
۸. بیش از ۵ برابر سریع‌تر از ویندوز
۹. بیش از ۲ برابر سریع‌تر از اپل
۱۰. محیط گرافیک جذاب و زیبا
۱۱. امکان تولید و اختصاصی سازی برای سازمان‌ها برای مقاصد خاص (مثلا سیستم عامل مخصوص منشیان، مدیران، مهندسین و...)

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل گنو/لینوکس مورد استفاده برای سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم‌افزار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصارف شخصی و خانگی است.

این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم‌افزارهای فنی مهندسی همچون نرم‌افزارهای اداری و دفتری، نرم‌افزارهای فنی و مهندسی، نرم‌افزار مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزارهای برنامه‌نویسی و غیره توانایی تامین نیاز طیف وسیعی از کاربران سیستم‌های رایانه‌ای را دارد. طیف گسترده کاربران رایانه و استفاده متفاوت از قابلیت‌های آن باعث استفاده از سیستم عامل و نرم‌افزارهای آن برای اهداف مختلف شده است. سیستم عاملی که در عین توانایی برطرف کردن نیاز کاربران، از سرعت و کیفیت مناسبی با توجه به منابع موجود برخوردار باشد، مدیریت آن آسان بوده و بتواند در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزارهای مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ 17:56 ] [ عاشقان راه ولایت ] [ ]
درباره سايت

اگر بندبند استخوان‌هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏‌هاى آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوى دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم ...
آخرين مطالب
شهادت نامه
امکانات وب

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 448
بازدید کل : 15725
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1